Postawienie własnej strony internetowej to dopiero połowa drogi do sukcesu. Aby odnieść sukces w e-biznesie należy zadbać także o porządny marketing internetowy. Większość firm, które chcą reklamować swoje towary i usługi w sieci inwestują nie tylko w pozycjonowanie, ale również w Content Marketing.
Dlaczego wartościowe treści są tak cenne?
Content Marketing to doskonałe narzędzie nie tylko dla dużych firm korporacyjnych, ale również dla niewielkich przedsiębiorców, którzy chcą przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Wartościowe treści są najlepszym wabikiem na klientów, a co najważniejsze dobry content znacząco wspiera wszelkie działania SEO. Dobry copywriter jest w stanie przygotować ciekawe teksty, które generują ruch na stronie i zachęcają do działania. Wyszukiwarka Google w pierwszej kolejności promuje te strony na których publikowane są wartościowe i unikalne treści. Jeżeli treści są niskiej jakości albo zostaną skopiowane z konkurencyjnych stron to niestety można otrzymać filtr od Google, który znacząco obniży pozycje w wyszukiwarce.
Jakie największe zalety?
Content Marketing zachęca użytkowników do podjęcia decyzji zakupowej. Godne uwagi są przede wszystkim eksperckie artykuły, które można umieścić na blogach tematycznych. W dużej mierze to właśnie dzięki nim można nakierować potencjalnych klientów do zakupu produktów które oferujemy. Content Marketing ceniony jest również za to, że znacząco wspiera pozostałe kanały marketingowe. Unikalne treści mogą przydać się nie tylko na stronie docelowej i blogu, ale również w marketingu e-mail, czy też w mediach społecznościowych, które w ostatnim czasie cieszą się dużym zainteresowaniem. Dzięki wartościowym tekstom zdecydowanie łatwiej jest utrzymać pozytywne relacje z klientami. Dobrze przemyślana strategia PR znacząco wzmacnia więzi z klientami i partnerami biznesowymi.
Korzyści dla firm i klientów
Content Marketing jest dość tani, dlatego też cieszy się tak dużym zainteresowanie. Oryginalne treści na stronie generują wysokie zyski i przynoszą satysfakcjonujące wyniki zarówno w krótkim, jak i również w długim terminie. Unikalne treści odgrywają bardzo ważną rolę przede wszystkim w kampaniach PPC. Jest to idealne narzędzie dla osób, które chcą wygenerować wartościowe leady. Treści pisane są w taki sposób, aby trafiły do docelowej grupy odbiorców. Dzięki temu, że marketing treści wspiera pozostałe działy to można liczyć na spore oszczędności. Content marketing wspiera nie tylko dział sprzedaży, ale również odgrywa ważną rolę w obsłudze klientów.