Najlepsze Forum Reklamowe - Darmowa Reklama Twojej Strony. Strona Gwna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UytkownicyUytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Mocny katalog PageRank 8
Dodaj swoją stronę i zwiększ pozycję w Google.

Poprzedni temat «» Nastpny temat
Jak pozycjonować strone - pomocy:(
Autor Wiadomo
Uytkownik krzysiekmat 
User

Informacje
Doczy: 24 Sty 2016
Skd: polska
Wysany: 2017-03-29, 22:09   

Chyba zapomnieliście o istnieniu czegoś takiego https://www.seopilot.pl/?...ba9ffa97ed71a69 sam korzystam i mogę polecić.

Uytkownik krzysiekmat 
User

Informacje
Wysany: 2017-03-29, 22:10   Re: Jak pozycjonować strone - pomocy:(

MichalKoziolek napisa/a:
Witam, mam dosyć ciężki problem z pozycjonowaniem. Otóż, nie jestem dość "internetową osobą" i raczej nie znam się na tym tez specjalnie. Jednak, staram się rozkręcić moje hobby i chciałbym wypozycjonowac sobie stronę internetową. Jednak firmy, które się tym zajmują chcą za to dosyć duże pieniądze, znacznie przekraczające dochody z tego co bym robił.
Postanowiłem więc sam się tym zająć. Od jakiegoś czasu, czytam jakieś różne poradniki "jak pozycjonować",ale nie ukrywam, że ponad połowy z tego nie rozumiem. W końcu doszedłem do informacji, że linkowanie podobno pomaga np. na forum, innych stronach. Sam jestem od kilku lat zarejstrowany na forum Jaguara i postanowiłem to sprawdzić. Czytałem, że ważniejszy jest jeden mocny link, niz tysiąc jakiś słabych. Pomyślałem, że moje forum jest dosyć mocną stroną (nie wiem, czy dobrze to rozumiem) i tam też wstawiłem post odnośnie mojego hobby (dokładnie chodzi o ekstremalną jazde na rowerach) z linkiem do mojej strony. I tutaj pojawił się problem, bo zupełnie nie wiem czy dobrze to robie:/ i dlatego zacząłem robić to na kilka sposóbów:
1. sposób to wpisywanie hasła: "pokazy rowerowe" - a obok moja strona internetowa
2. sposób to wpisywanie hasła : pokazy rowerowe i tak jak to wygląda tutaj, podłączenie linku pod wpisany zwrot.